...

calendar.png
clipboard.png
Probeer gratis

Besteed jij graag aandacht aan actualiteit in de klas, maar weet je niet hoe? Vind je het lastig om gevoelige onderwerpen te bespreken? Met Goedemorgen! maak je kleine en grote onderwerpen bespreekbaar. Je leerlingen ontwikkelen een kritische houding en een open mind, en leren hun mening respectvol onder woorden te brengen. En dat draagt bij aan een veilige sfeer in de klas!

Met Goedemorgen! begin je iedere dag met een goed gesprek. Iedere docent - van welk vak dan ook - kan met minimale voorbereiding aan de slag met het materiaal. Zo krijgt burgerschap een structurele plek en wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid van de hele school. In slechts tien minuten ga je aan de slag met een tekst, filmpje en/of werkvorm. Bij ieder onderwerp vind je gespreksvragen voor de klas.

Kun je niet wachten om Goedemorgen te proberen in jouw klas? Maak dan nu gebruik van ons gratis proefmateriaal! Meld je aan als gebruiker en maak twee maanden lang kosteloos kennis met Goedemorgen. Je ontvangt dan ook onze wekelijkse nieuwsbrief met een overzicht van alle items die de week erna aan bod komen. Uiteraard zit je daarna nergens aan vast.

clock.png