DE WERELD IN

JE BROEKZAK

Met de digitale tool Goedemorgen! heb je eenvoudig toegang tot de dagelijks items die je met je klas bespreekt. 's Ochtends bereid jij je eenvoudig voor in de app. In de klas laat jij met één klik het materiaal voor de leerlingen zien op het bord. Na afloop houd je de voortgang bij.

Voordelen van onze digitale tool:

Altijd actueel

Gebruiksvriendelijk op alle devices: desktop, tablet en mobiel

Met één klik op de knop of via een korte url toon je de stof op het Digibord

Toon filmpjes of foto's direct groot op het scherm

Docenteninstructies zijn alleen voor jou zichtbaar

Krijg inzicht in de voortgang van een klas

hoe werkt de digitale tool?

mockup zonder schaduw.png

1. voorbereiden

Gebruikers loggen in op goedemorgen.app. In één oogopslag zie je wat het weekthema is en uit welke items je kunt kiezen.

2. in gesprek met je klas

Kies het item dat je aanspreekt en lees de tekst samen met de klas. De didactische toelichting geeft je extra aanwijzingen, tips of achtergrondinformatie. De kleuren en symbolen tonen onder welk burgerschapsdomein het item valt. Met één klik of via de korte url laat je de slides met een filmpje of foto zien aan de klas. Gebruik de gespreksvragen voor een gesprek over het item.

3. afronden

Klaar? Kies de klas die je voor je hebt en geef het gesprek vandaag een score. Het gaat hier om jouw inschatting. Deden andere leerlingen dan normaal mee aan het gesprek? Zijn er goede argumenten genoemd? Werd er goed naar elkaar geluisterd? Dit zijn vragen die je kunt meenemen bij je beoordeling.

Tip! Check bij het kiezen van je items aan welke domeinen en vaardigheden de klas die je voor je hebt al veel aandacht besteed, en aan welke minder.

Hoe werkt de app?
Prijzen & aanmelden

prijzen & aanmelden

app.png

Wil jij je aanmelden om met Goedemorgen! te gaan werken? Vul het formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en sturen de factuur op.

Prijzen:

• Een docentenlicentie kost € 49,50. Deze prijs geldt voor één docent voor één schooljaar. Je krijgt het hele schooljaar toegang tot al ons materiaal, met twee keuzes per dag.

• Wil jij ook dat je leerlingen hun burgerschapslessen bijhouden in een eigen, persoonlijk logboek? Deze logboeken kosten € 9,95 per stuk.

• Wil je graag hulp bij het invoeren van Goedemorgen!, of wil je ondersteuning bij het voeren van een goed gesprek met je klas? Volg dan een (start)training! Prijzen zijn afhankelijk van het aantal deelnemers, de duur en de precieze wensen. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact op

Wil je dat je leerlingen ook individueel op papier terugblikken op de klassengesprekken en zichzelf scoren op burgerschap? Bestel dan ook ons inspirerende logboekje!

Benieuwd naar het logboekje? >